Πατήστε το πλήκτρο "Enter" για να μεταβείτε στο περιεχόμενο

Αντίθεση άμεσης ή έμμεσης υποχρεωτικότητας εμβολιασμού

Δήλωση Αντίθεσης Μαζικού Εμβολιασμού

ΤOY / ΤΗΣ
Όνομα: ____________________________ Επώνυμο: __________________________
Όνομα Πατρός: ____________________ Κάτοικος: __________________________
Οδός: ____________________ Αρ.: ____
Α.Δ.Τ.: _____________________________
Α.Φ.Μ.: ____________________________ Τηλέφωνο: ________________________
E-Mail: ___________________________
ΠΡΟΣ: Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής και Τεχνοηθικής

Διεύθυνση: Νεοφύτου Βάμβα 6
Τηλέφωνο: 210 – 8847700
E-Mail: secretariat@bioethics.gr

Θέμα: Αντίθεση άμεσης ή έμμεσης υποχρεωτικότητας καθολικού προγράμματος ταυτόχρονου μαζικού εμβολιασμού της συντριπτικής πλειονότητας του ελληνικού πληθυσμού κατά του κορωνοϊού SARS–CoV-2 προκειμένου να αντιμετωπιστεί η πανδημία της ασθένειας COVID-19.

Σημειώνουμε, καταρχήν, ότι σύμφωνα με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (ν. 3418/2005) κάθε ιατρική πράξη πρέπει να γίνεται με ελεύθερη συναίνεση σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.1 και παρ. 2, και όχι με άσκηση παράνομης βίας και απειλής (άρθρα 330 και 333 Π.Κ.). Επίσης, δεν πρέπει να είναι προϊόν πλάνης, απάτης και να μην έρχεται σε σύγκρουση με τα χρηστά ήθη. Σύμφωνα με το άρθρο 338 ν. 4512/2018: Οποιαδήποτε απόφαση που έρχεται σε αντίθεση με τις διατάξεις του ν. 3418/2005 είναι άκυρη. Αν στη λήψη των αποφάσεων αυτών έχουν συμμετάσχει ιατροί, υπέχουν πειθαρχικές ευθύνες Η άμεση ή έμμεση υποχρεωτικότητα ιατρικής πράξης, παρά τη βούληση και συναίνεση του ατόμου, συνιστά κατάφωτη παραβίαση συνταγματικών αλλά και υπερσυνταγματικών διατάξεων, και συγκεκριμένα:

– άρθρα 5 παρ. 1, 3 και 5, ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προστασία της υγείας και της γενετικής ταυτότητας- 7 παρ. 2, απαγόρευση βασανιστηρίων- 9 Α, προστασία προσωπικών δεδομένων – 11, δικαίωμα του συνέρχεσθε- 16 παρ. 4, ελευθερία της μάθησης- 22 παρ. 1, προστασία της εργασίας- 25 παρ. 1,2, αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου και προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων καθώς και των υπερσυνταγματικών διατάξεων που έχουν κυρωθεί με νόμο και υπερισχύουν κάθε άλλης αντίθετης διάταξης νόμου, σύμφωνα με το άρθρο 28 παρ. 1 Συντάγματος:- άρθρο 7 του Διεθνούς Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα (Ειδικότερα, απαγορεύεται η υποβολή προσώπου, χωρίς την ελεύθερη συγκατάθεσή του σε ιατρικό ή επιστημονικό πείραμα και έχει κυρωθεί από την Ελληνική Πολιτεία με τον νόμο 2462/1997- άρθρο 5 Σύμβασης του ΟΒΙΕΔΟ – Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας του ατόμου σε σχέση με τις εφαρμογές της βιολογίας και της ιατρικής και έχει κυρωθεί από την Ελληνική Πολιτεία με τον Ν. 2619/1998, Επέμβαση σε θέματα υγείας μπορεί να υπάρξει μόνον αφού το ενδιαφερόμενο πρόσωπο δώσει την ελεύθερη συναίνεσή του, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσής του- Κώδικας της Νυρεμβέργης, (ως αποτέλεσμα των δικών των ΝΑΖΙ στην Νυρεμβέργη) που ορίζει τα ζητήματα βιοηθικής και απαγόρευσης πειραμάτων. Το εμβόλιο για τον SarsCov2 ειδικότερα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία διότι είναι πειραματικό και δίνεται με επείγουσα άδεια (conditional marketing): τυχόν εξαναγκασμός των πολιτών με οποιονδήποτε τρόπο (νομική υποχρέωση, εκβιασμός, απάτη) να εμβολιαστούν μαζικά με ένα εμβόλιο καινούριας και αδοκίμαστης τεχνολογίας, του οποίου οι παρενέργειες είναι υπό διερεύνηση, τους καθιστά πειραματόζωα και συνιστά επάνοδο των θηριωδιών των ναζιστών και νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους με πρόσχημα την δημόσια υγεία.

Περαιτέρω, σύμφωνα με το Ψήφισμα 2361/2021 του Συμβουλίου της Ευρώπης (στο οποίο συναίνεσε και η χώρα μας): Εμβόλια Covid-19, ηθικά, νομικά και πρακτικά ζητήματα υπάρχουν ώστε ο εμβολιασμός του πληθυσμού δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός και δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις σε βάρος των ατόμων που δεν έχουν εμβολιαστεί είτε λόγω εκτιμήσεων για κινδύνους υγείας είτε λόγω πεποιθήσεων.

Συγκεκριμένα, στο σημείο 7 αναφέρεται:

  • 7.3 σχετικά με την εξασφάλιση υψηλής πρόσληψης εμβολίου:
  • 7.3.1 διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί.
  • 7.3.2 διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί

Τέλος, επισημαίνουμε ότι ρητά και δημόσια κατά της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών έχουν λάβει θέση, βαρύνουσες νομικές προσωπικότητες όπως η κα Άννα Ζαϊρη, Πρόεδρος της ένωσης εισαγγελέων και αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, η οποία σε τηλεοπτική της συνέντευξη στο MEGA σχετικά με την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, ανέφερε ότι δεν μπορείς να υποβάλλεις έναν άνθρωπο να υποστεί μια σωματική επέμβαση (ακόμα και αν είναι υγειονομικός, ακόμα και αν αυτή είναι μια ένεση), και μάλιστα, στον βαθμό που αυτό μπορεί να έχει επίδραση στον οργανισμό του. Η υποχρεωτικότητα σε έναν τέτοιο τομέα είναι περίπου αδύνατη. δεν μπορείτε να υποχρεώσετε κανέναν να θέσει σε κίνδυνο τον εαυτό του. Είναι μια κίνηση απολυταρχική. Επίσης, η κα Βασιλική Θάνου, υπηρεσιακή Πρωθυπουργός και πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, σε πρόσφατη, επίσης, τηλεοπτική της συνέντευξή της χαρακτήρισε ως διχαστική τη συζήτηση που προκαλούν οι κυβερνητικές εξαγγελίες για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, και ανέφερε ότι Δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός διότι είναι αντίθετος με τις συνταγματικές διατάξεις επειδή προσβάλει τον σεβασμό της προσωπικότητας. Αλλά υπάρχει και ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης, τον Ιανουάριο του 2021, που συνυπέγραψε και η Ελλάδα και αναφέρει ρητά ότι ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός. Στην ίδια γραμμή, κινείται και ο διακεκριμένος Έλληνας Συνταγματολόγος Γεώργιος Κασιμάτης, έχοντας αναφέρει ότι Η υποχρεωτική επιβολή γενικού εμβολιασμού δεν ήταν ούτε θα είναι νόμιμη. Διότι μπορεί να πάρει κι άλλα μέτρα αντί του εμβολίου. Μπορεί πχ. να θέσει περιορισμό της κινήσεως, πράγμα που είναι ευκολότερο και ηπιότερη επέμβαση. Δεν μπορεί να κάνει επέμβαση στην προσωπικότητα – και η επέμβαση στο σώμα είναι επέμβαση στην προσωπικότητα. Αυτή είναι η διαφορά. Επίσης, στην ερώτηση για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, Η απάντηση, επομένως, σε όλα αυτά είναι μία: Τα μέτρα είναι παράνομα. Αλλά άλλο παράνομα μέτρα και άλλο παράνομη επιβολή εφαρμογής. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με όλα τα αυταρχικά καθεστώτα μέχρι σήμερα

Ως εκ τούτου, σας καλούμε, ως υπεύθυνοι πολίτες που επιθυμούν να συμμετέχουν σε αποφάσεις που λαμβάνονται όχι μόνο για το κοινωνικό σύνολο, στο οποίο μετέχουν, αλλά και για την ίδια τους τη ζωή, σωματική ακεραιότητα και υγεία, ως άτομα το καθένα ξεχωριστά, να εκδώσετε τη γνωμοδότησή σας λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα ανωτέρω και τις δίκαιες, εύλογες και βάσιμες ενστάσεις μας, προς την κατεύθυνση ότι ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι εξαναγκαστικός, εμπεριέχοντας το στοιχείο της βίας (είτε άμεσης είτε έμμεσης με τη μορφή εκβιασμού, απειλής και ψυχολογικής παρενόχλησης – τρομοκρατίας) και ότι ο εμβολιασμός μπορεί να είναι ένα μέτρο μόνο ατομικής προστασίας προς ανάπτυξη ανοσίας, καίτοι ακόμη υπάρχουν αμφιβολίες αφού ακόμη τελούν υπό πειραματικό στάδιο. Σε κάθε περίπτωση, μια ενδεχόμενη υποχρέωση σε εμβολιασμό υπενθυμίζει φρικιαστικές καταστάσεις που παραπέμπουν στα εγκλήματα του ναζιστικού καθεστώτος (υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις του ευφυούς μεν, ανήθικου παντελώς, επιστήμονα Μένγεκελε, υποχρεωτική στείρωση ομάδων του πληθυσμού στη ναζιστική Γερμανία, χαρακτηριζόμενες ως ζωές ανάξιες της ζωής”, πρακτικές ευγονικής στην Καλιφόρνια του μεσοπολέμου κ.λ.π.). Και φυσικά, γνωρίζουμε όλοι την τραγική κατάληξη όλων αυτών των υποχρεωτικών μέτρων: τους θαλάμους αερίου!

____________________, _____ / _____ / 20____

Ο / Η Δηλ_______

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.